E-tjänster: Beställ ny, ändra befintlig, beställ handläggarbehörighet samt supportfrågor gällande e-tjänster

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

I den här e-tjänsten kan du:

Obs! Ärenden som du skickar in här avser endast e-tjänster publicerade på service.sodertalje.se samt internservice.sodertalje.se 

  • Beställa helt nya e-tjänster.
  • Begära ändringar i befintliga e-tjänster.
  • Beställa handläggarbehörighet till e-tjänster.
  • Skicka in allmänna frågor om e-tjänster eller e-tjänstplattformen.

Information

  • Handläggning av ditt ärende påbörjas inom 10 arbetsdagar.
  • Behöver ni hjälp med texter kan ni kontakta kommunikatör på ert egna kontor eller kommunikationsstaben på kommunstyrelsens kontor (KsK).
  • Behöver ni stöd med information gällande personuppgiftsbehandlingen, kontakta dataskyddssamordnare på ert kontor:

Open ePlatform är kommunens centrala e-tjänstplattform och finns i två installationer:

  1. Ärenden för medborgare, organisationer/föreningar.
  2.  Ärenden för medarbetare i Södertälje kommun.

Personuppgiftsansvarig

Kommunstyrelsen

Följande behövs för e-tjänsten

  • E-legitimation

Du kommer att gå igenom följande steg: